Method and apparatus for a layer structure directory for common hardware interface modules

   
   

An invention is disclosed for a layer structure that facilitates configuring a Fiber Channel driver. In one embodiment, the layer structure includes a hardware layer directory that includes code for communicating with a Fiber Channel controller. In addition, a wrapper layer directory is included in the layer structure. The wrapper layer directory includes code for communicating with the code associated with the hardware layer directory, and also includes a wrapper header file that defines a particular value setting in a first state, such as a compiler directive set a particular value. The layer structure further includes a global header directory that defines a group of value settings. The group of value settings is defined for the code associated with each of the hardware directory and the wrapper layer directory. The particular value setting in the first state is also included in the group of value settings. The code associated with each of the hardware layer directory, the wrapper layer directory and the global header directory is linked with one another. The linking is accomplished such that any change to the particular value setting made in the code associated with the wrapper layer directory has priority over the first state defined in the global header directory.

Un'invenzione è rilevata per una struttura di strato che facilita configurare un driver della Manica della fibra. In un incorporamento, la struttura di strato include un indice di strato dei fissaggi che include il codice per la comunicazione con un regolatore della Manica della fibra. In più, un indice di strato dell'involucro è incluso nella struttura di strato. L'indice di strato dell'involucro include il codice per la comunicazione con il codice connesso con l'indice di strato dei fissaggi ed inoltre include una lima di intestazione dell'involucro che definisce un valore particolare che regola in un primo dichiara, quale un compilatore che l'indirizzamento ha regolato un valore particolare. La struttura di strato ulteriore include un indice globale dell'intestazione che definisce un gruppo delle regolazioni di valore. Il gruppo delle regolazioni di valore è definito per il codice connesso con ciascuno dell'indice dei fissaggi e dell'indice di strato dell'involucro. Il valore particolare che regola nel primo dichiara inoltre è incluso nel gruppo delle regolazioni di valore. Il codice si è associato con ciascuno dell'indice di strato dei fissaggi, l'indice di strato dell'involucro e l'indice globale dell'intestazione è collegato tra loro. Il collegamento è compiuto tali che tutto il cambiamento alla regolazione particolare di valore fatta nel codice connesso con l'indice di strato dell'involucro fa l'eccedenza di priorità dichiarare la prima definito nell'indice globale dell'intestazione.

 
Web www.patentalert.com

< Electronic assembly comprising ceramic/organic hybrid substrate with embedded capacitors and methods of manufacture

< Cylindrical asymmetrical capacitor devices for space applications

> Creation of memory array bitmaps using logical to physical server

> Methods and apparatus to dynamically reconfigure the instruction pipeline of an indirect very long instruction word scalable processor

~ 00124