Method and system for triggering a debugging unit

   
   

A processor core for transitioning a debugging unit between a plurality of operating states generates trace data as it processes operating signals of an instruction stream. The processor core provides a trigger event signal to the debugging unit in response to a trigger instruction signal within the instruction stream that is representative of triggering instruction for transitions debugging unit to one of (1) a base operating state, (2) a dynamic storage operating state or (3) a static storage operating state. Concurrently or alternatively, the processor core can provide the trigger event signal to the debugging unit as a function of generated trigger data in response to additional operational instructions within the instruction stream.

Un processor che il nucleo per transitioning un'unità mettere a punto fra una pluralità di funzionamento dichiara genera i dati della traccia mentre procede i segnali di funzionamento di un flusso di istruzione. Il nucleo del processor fornisce un segnale di evento di innesco all'unità mettere a punto in risposta ad un segnale di istruzione di innesco all'interno del flusso che di istruzione che è rappresentante di innescare l'istruzione per le transizioni che mette a punto l'unità ad una (1) di un funzionamento basso dichiara, (2) un funzionamento dinamico di immagazzinaggio dichiara o (3) un funzionamento statico di immagazzinaggio dichiara. Simultaneamente o alternativamente, il nucleo del processor può fornire il segnale di evento di innesco all'unità mettere a punto in funzione dei dati generati di innesco in risposta alle istruzioni operative supplementari all'interno del flusso di istruzione.

 
Web www.patentalert.com

< Integrated driver electronic (IDE) device power control

< System and method for detecting process and network failures in a distributed system having multiple independent networks

> Adaptive heartbeats

> Hierarchy of fault isolation timers

~ 00161