A VGA controller has a pass through mode and VRAM mode as motion picture display modes, and one of these display modes can be selected by controlling a switch. In the pass through mode, video data input from a video port interface can be directly output to an NTSC/PAL encoder without the intervention of a VRAM. In this mode, original video data can be displayed on a TV with its original quality. On the other hand, in the VRAM mode, the refresh rate for screen display is matched with the vertical sync frequency of video data, and a high-quality image free from any "tearing" can be obtained.

Un regolatore di VGA ha un passaggio con il modo ed il modo di VRAM come modi di esposizione del cinema ed uno di questi modi di esposizione può essere selezionato controllando un interruttore. Nel passaggio con il modo, la video immissione dei dati da una video interfaccia port può direttamente essere prodotta ad un codificatore di NTSC/PAL senza l'intervento di un VRAM. In questo modo, i video dati originali possono essere visualizzati su una TV con la relativa qualità originale. D'altra parte, nel modo di VRAM, la velocità di rinfrescamento per la visualizzazione è abbinata con la frequenza di sincronizzazione verticale di video dati e un'immagine di alta qualità affatto "dallo strappo" può essere ottenuta liberamente.

 
Web www.patentalert.com

< (none)

< Selection of image processing operation using network based acquisition of user inputs

> Combination editable and fixed entry input menu field used in a menu for a computer system prior to execution of an operating system

> (none)

~ 00053