A key pressing device is formed of an elastic member in a generally L-shape, and an engagement claw is formed on a bottom wall portion of the elastic member, and a hinge is formed on upstanding leg portions of the elastic member, and a key button is formed on the hinge. A case to which the key pressing device it mounted, includes an engagement portion for receiving the engagement claw of the key pressing device, mounting base portions and stoppers, and a hole for receiving the key button. The engagement claw of the key pressing device is brought into engagement in the engagement portion on the case while inserting the key button into the hole, thereby effecting a mounting operation.

Un meccanismo di pressatura chiave è formato generalmente di un membro elastico in una L-figura e un artiglio di aggancio è formato su una parte della parete inferiore del membro elastico e una cerniera è formata sulle parti dritte del piedino del membro elastico e un tasto chiave è formato sulla cerniera. Un caso a cui il meccanismo di pressatura che chiave ha montato, che include una parte di aggancio per la ricezione dell'artiglio di aggancio del meccanismo di pressatura chiave, montando le parti e tappi bassi e un foro per la ricezione del tasto chiave. L'artiglio di aggancio del meccanismo di pressatura chiave è introdotto nell'aggancio nella parte di aggancio sul caso mentre inserisce il tasto chiave nel foro, quindi effettuante un funzionamento del montaggio.

 
Web www.patentalert.com

< (none)

< Technique for monitoring and attempting to connect destination telephone and providing information assistance upon detection of unsatisfactory connection

> Method and apparatus for echo estimation and suppression

> (none)

~ 00047