A data carrying device having a memory space (1) for storing data at a plurality of locations. The memory space includes a static area (2) residing at a fixed location; an index area residing at a first dynamically allocatable location; and an application area (4) residing at a second dynamically allocatable location. The static area (2) is configured to hold data pointing to the location of the index area (3) and the index area (3) is configured to hold data indicative of applications or programs residing within the application area (4).

Un dispositivo trasportante di dati che ha uno spazio di memoria (1) per la memorizzazione dei dati ad una pluralità di posizioni. Lo spazio di memoria include una zona statica (2) che risiede ad una posizione fissa; una zona di indice che risiede ad una prima posizione dinamicamente allocatable; e un campo di applicazione (4) che risiede ad una posizione dinamicamente allocatable di secondo. La zona statica (2) è configurata per tenere i dati che indicano alla posizione della zona di indice (3) e la zona di indice (3) è configurata per giudicare i dati indicativi delle applicazioni o dei programmi che risiedono all'interno del campo di applicazione (4).

 
Web www.patentalert.com

< (none)

< Communication system

> Caching method using cache data stored in dynamic RAM embedded in logic chip and cache tag stored in static RAM external to logic chip

> (none)

~ 00044